Saturday, July 24, 2010

Bloger တစ္ႏွစ္ျပည့္

ကိုရင္သာဂိတစ္ေယက္ Blog ေရးတာ တစ္ႏွစ္ျပည့္သြားပါၿပိ ။ ဒီလို Blog ေလးျဖစ္လာဖို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ေက်းဇူးတင္ရမယ့္ေက်းဇူးရွင္ေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္ ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ ပ်င္းရိဖြယ္ရာေကာင္းၿပီးကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ေျပာေနတဲ့ Blog ေလးကိုစိတ္ရွည္လက္ရွည္နဲ႔ဖတ္ၿပီး comment ေတြေပးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္ Blogေလးျဖစ္လာဖို႔အတြက္ ပထမဦးဆံုးေက်းဇူးတင္ရမွာက ကၽြန္ေတာ္အာ းေက်ာင္းမွ သင္ခန္းစာအျဖစ္ Blog ေရးဖို႔အၿမဲတမ္းခိုင္းတဲ့ ဆရာေနယံဦးပါ ။ သူရဲ႔တိုက္တြန္းခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ Blog ကို ပံုမွန္ေရးျဖစ္လာဖို႔အတြက္ တိုက္တြန္းေပးတဲ့အတြက္ အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါလွပါတယ္ဗ်ာ ။ ကၽြန္ေတာ္ အားတာ၀န္အရဆိုေပမယ့္တစ္ကယ္စိတ္ရင္းနဲ႔ Blogေရးဖို႔ကိုတိုက္တြန္းေပးတဲ့ ဆရာကိုေနယံဦး(Myanmar Egress) ကိုေက်းဇူးတစ္ကယ္တင္ပါတယ္။

 ေနာက္ထပ္ေက်းဇူးတင္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ သူတစ္ေယာက္ကေတာ့ Yangonese ပါ ။ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကိုေက်ာင္းၿပီးေတာ့ Blog ဆက္ေရးဖို႔ ကို ေတြ႔တိုင္းတိုက္တြန္းတတ္လို႔ သူ႔ေၾကာင့္လည္းPost ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေရးျဖစ္တာလည္းပါပါတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ေခါင္းစားေနလို႔ စာေတြမေရးႏိုင္တဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ စာေရးႏိုင္ဖို႔ကိုအားႀကိဳးမာန္တက္ ကူညီၿပီးအခ်က္အလက္ ေတြရွာေပးတယ္ ။ ေနာက္နည္းပညာအသစ္ေတြကို ရွာေပးတဲ့အတြက္ သူ႔ေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ IT ပညာရပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုသိရွိနားလည္းခဲ့ပါတယ္ ။ သူဟာ ကၽြန္ေတာ္ ကြန္ပ်ဳတာနည္းပညာရပ္ မ်ားကိုေလ့လာဖို႔အတြက္ လမ္းျပေပးသူတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ဒီဆိုဒ္ေလးဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ဘ၀တစ္ခုလိုျဖစ္ေနပါတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ဘ၀မွာ လိုအပ္တဲ့ ပညာရပ္ေတြ အေပါင္းအသင္းေတြ မိတ္ေဆြေတြဟာ ဒီblog ေလးေၾကာင့္ တုိက္ရိုက္ေသာ္လည္းေကာင္းသြယ္၀ိုင္ေသာ္လည္းေကာင္း ရရွိေစပါတယ္ ။ ဒီ blog ေရးျခင္းဟာ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ေတာ့ ဘ၀အခ်ိဳးအေကြေလးတစ္ခုအျဖစ္ မွတ္တမ္းတင္လို႔ေနပါတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ့္ ဆို္ဒ္မွာ ၀င္ေရာက္ၿပီးေ၀ဖန္ေပးတ့ဲမွတ္ခ်က္ေပးတဲ့ အစ္ကိုအစ္မေတြအားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ကေန အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။

ကိုရင္သာဂိ
အားလံုးကိုေလးစားစြာျဖင့္

No comments:

Post a Comment